Latest Movie :

Brave 2012 online

Mi-a placut, cu toate ca nu prea urmaresc filme de animatie dar din intamplare am dat peste el si le-am pus la fetele mele sa se uite si pana la urma m-am uitat si eu ))).
Filmul arata relatia dintre mama si fiica si problemele ce apar la adolescent, oricum nu are cum sa nu indragesti toate personajele chiar si pe tripletii cei nastrusnici care numai prosti fac ))
Aduc o completare, pentru ca nu stiu cati dintre voi stiu ca Paula Seling interpreteaza coloana sonora din acest film !!!



Brave 2012  ( Neinfricata )
Durata : 100 minute
Gen film : Acţiune, Animaţie, Aventuri
Premiera in Romania : 17.08.2012
Actori : Emma Thompson, Kelly Macdonald, Kevin McKidd
Nota IMDB : 7,2
Calitatea film : Dvdrip (DVD)

Trailer Brave 2012
Share this article :

Trimiteți un comentariu

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Seriale, filme alese - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger